Kan du fet-glömma Glenneth!

Inatt ska man ställa fram klockan och det betyder att.... man får sova... att man får sova ja.
Iallafall så har Glenn börjat lura mig att han är bajsnödig alltför tidigt på mornarna. Han springer runt och jamar och har sig och jag tänker alltid, a men han kanske verkligen behöver gå ut då... så går jag upp och släpper ut han. Lurad. Det får inte bli som med Kenneth att han ska ut klockan 4 på morgonen och vägrar ge sig. Imorgon är det jag som stannar i sängen. Han får skita var han vill, han ska inte lära sig sådan ofasoner. Jag ska stå som vinnare imorgon!

42503-819

Här är vi i bilen till Falun. I ca... 55 mil kanske? Boss borde bli nominerad till årets bragdhund. Glenn däremot borde bli nominerad till årets gnäll-katt.

Har jobbat idag, hade budjett på 18, men det blev 27. Så himla bra. Kom hem och hade ont i fötterna som vanligt. Imorgon blir det skönt med en ledig dag:)

Och sommartid!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0