Segla i Grekland?

Jag har velat fram och tillbaka länge om jag ska följa med familjen och segla i Grekland i sommar 2,5 vecka... Känner att det är lite lång tid, men samtidigt får man ju inte chansen igen skulle jag tro. Jag får ta med mig någon att följa med också, men alla som jag frågat har tyckt att det är så lång tid och de har för lite semester. Imorse sa Vibeke att de tänkte boka biljetter ikväll så jag fick lite mindre panik att bestämma mig. Men nu har jag alldeles nyss lyckats övertala min storebror att följa med:D Helt fantastiskt kul!!!

Wee nu blev jag glad:)


Kommentarer
Mariami

Men vad kul! Ni kommer säkert få det hur bra som helst! Kram

2008-03-25 @ 10:36:42
mammselen

Heja!

2008-03-25 @ 17:59:06
irene

MÄ! Du har inte frågat mig faktiskt!!!

2008-03-25 @ 21:17:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0