Sniglar..

Ikväll har jag smakat på sniglar, det var gott, så jag tog några till. Vad jag mer har gjort är att jag har registrerat min polisansökan ikväll. Så får vi se hur det går denna gång. Denna sista gång kanske?
Jobb hela dagen annars. Nu är det riktigt skönt att allt jobb är slut. Visst, har en del fönstertvätt kvar men har ju nästan hela söndagen på mig. Ska till kyrkan en sväng imorgon och sjunga, pratade med Josefin idag och hon sa att det var mest gamla sånger som jag redan kan (har ju inte vart på kören sen Helena drog).

Så det blir nog trevligt:)

Det känns lite konstigt att slappna av, och ha alkohol i kroppen. (Middag med Dag, vad tror ni?)

Godnatt kompisar


Kommentarer
mammselen

Hallo...
Lever du? Jag menar... efter snigelätningen....

2008-03-16 @ 18:48:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0