Vårdag

Idag har det vart riktigt hæærligt væder i Drøbak:) Børjade dgen med Vasaloppet och popcorn, fin start på dagen det. Sen tog vi en promenad ner till Drøbak centrum och tænkte fika, men det tænkte visst resten av Drøbaks befolkning också så vi tog bara en kaffe (choklad) på narvesen och satt oss i solen. Sen gick vi och kollade in alla flådiga hus vid strandkanten...

Vi skulle ha gått på bio ikvæll, den dær tragiska filen om samerna som gjorde uppror (kan inte stava till namnet..) Men vi kom på det nær det var tjugo minuter kvar och vi hade precis satt igång att stæda. Dessutom ska den ju vara vældigt tragisk och jag orkar inte bli ledsen. Så Markus har fixat alla avlopp som det har vart stopp i och jag har skurat på badrummet.

Imorgon ska jag førsøka få en klipptid och så blir det lite extrajobb och en førsta-hjælpenkurs (friskis).
Ciaooo!


Kommentarer
Lia Florenz

somrig blogg :D

2008-03-02 @ 19:37:46
URL: http://mydearbylia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0