Värsta känslan

Usch. Jag kommer ihåg när jag var yngre och hade vart ute och tränat. Kom hem och var skitnöjd efter ett bra träningspass. Då kunde Pappa komma och säga "Du har väl bara gått hela vägen". Jag blev alltid lika ledsen och efter det hade man liksom inte lust längre.
När man faktiskt har gjort sitt bästa och får skit för det. Åh vad jag avskyr den orättvisan. 
Men som en vän vän sa till mig i somras. Du kan inte tro att du ska få beröm hela tiden, man får inte det när man är vuxen.

Jag är ju vuxen enligt mamma, och jag ska skaffa mig ett liv jag med.


Kommentarer
Anonym

Du far inte jobba sa mycket lilla birgitta, det ar inte bra for dig!

Och jag kommer ocksa ihag nar pappa sa sa...fast ofta hade han ratt ocksa men da hade man sett till att nypa sig i kinderna sa man sag lite trott ut..hehe. Puss och kram

2008-03-14 @ 02:14:36
Mariami

Men herregud!! Gjorde ni så? Nöp er själva i kinderna, det är ju inte klokt. Fast lite kul också, haha. Puss och kram!

2008-03-14 @ 13:54:40
URL: http://mariami.blogg.se
big

Nej jag gjorde inte så, men någon gång vet jag att vi var ute i skogen och lekte häst istället, men det är ju motion det också:)

2008-03-14 @ 14:08:48
Jesper

Efter varje tävling där det har gått bra brukar min pappa säga "du kommer ändå aldrig bli lika bra som jag var" det är ju roligt det med. hehe.

2008-03-14 @ 14:43:11
mammselen

Usch, vilken hemsk barndom ni har haft. Man kan ju bli ledsen för mindre.

2008-03-14 @ 19:34:19
Pe

Haha, jag drog till andreas och satt där en stund å sen sprang jag hem igen, =)

2008-03-14 @ 20:51:37
irene

Tack för att ni inte var så duktiga som vi andra kunde inbilla oss. Jag fick ju komplex både för att föräldrarna fick iväg er på all löpning och skidåkning och jag vet inte vad och att ni verkligen gjorde som de sa åt er...

2008-03-14 @ 21:48:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0