Boden

Beuuuuden. Jag är så himla bra på Robi-språket.
Vi sitter här nu. Vi var och handlade för skitmycket pengar och jag fick betala. Okej, jag erbjöd mig, sen blev det väldigt mycket varor i korgen Per-Erik!
Katarina är orolig för sina tänder. Jag fick en åthutning av mamma för att jag inte ska bli alkoholist, så jag börjar en timme senare på lördag. Ingen fara på taket mamma.
Jag skulle väldigt gärna vilja veta hur det går för Helena!

En aning rastlös. Jag har tillochmed gjort rumpövningar framför tv:n.

Det är nice med norrland.

42503-852

Solbrillor på!


Kommentarer
helenA

AAA SA MYCKET JAG SAKNAR ER!!!!
ni ser ut att ha det sa kul som bara syskonen Linden kan ha!!
Jag mar bra. har lamnat bolivia for chile. Mycket trevligare har. I bolivia forsoker de bara lura en. Har har vi redan fatt kompisar.
Puss och kram

2008-05-02 @ 00:58:44
mammselen

Hörrödudu.... Nu ska du inte överdriva....
Du kanske kan ta det lugnt och tänka dig för...

2008-05-02 @ 17:54:57
big

Det gör jag alltid!

2008-05-02 @ 18:33:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0