Grattis på mors dag fina lilla mamma!

Om du kikar bakom Stieg Larsson-boken i din bokhylla så kanske du hittar något spännande där!
Puss och kram



Just det, nu när du har hittat presenten så kan jag säga att du kan byta boken om du redan läst den eller så, kvittot ligger väl där någonstans.

Sen ska jag bara tipsa om en rolig grej som jag hittade på den alltid lika bra bloggen underbaraclara:
Här kommer det alltså en länk--> http://www.http//www.prfekt.se/typealyzer/  <--
Denna sida analyserar vilken bloggtyp man är. Jag fick "vårdaren"

Vårdaren (the relater) föredrar att förlita sig på sina sinnen, det man kan se, höra och ta på. När de ska fatta beslut om något föredrar de att göra det med personlig värme och hur beslutet påverkar människor. Hur viktig frågan är för dem själva eller andra de bryr sig om är oftast det första de tänker på, medan den rent logiska analysen kommer först i andra hand.

Sen står det lite mer också. Bla att man har ett socialt liv. Hah, socialt? me? Okej, i sommar blir det jäkligt socialt och då ska jag sluta vara bitter. Just nu är jag riktigt bitter och sur på det mesta. Riktigt trött på livet i norge.
Men snart så... Adios!


Kommentarer
Mamma

Men TACK!

Vilken överraskning!

Smycket passar utmärkt. Jag ska nog ha det på fredag.

2008-05-25 @ 09:33:50
Kate

Jag var också vårdaren.. Var presenten från mig också?

2008-05-25 @ 12:37:45
big

yes of course my horse

2008-05-25 @ 12:39:24
irene

men, vilken länk då? Jag vill också kolla

2008-05-25 @ 12:52:37
irene

Min dotter sitter på sitt rum och verkar ha missat att det är morsdag idag... snyft :(

2008-05-25 @ 12:54:02
big

Irene... dra muspilen över texten där jag gjort små pilar så ser du att det är en länk där... på nåt vis så syns dem inte när jag skriver dem. Och sen kan du ju gå och påminna Martina. Man kan ju ite komm ihåg allt här i världen;)

2008-05-25 @ 14:02:13
irene

ok, jag är tydligen också vårdare och Martina har pyst iväg till kompisar igen. Jag tycker inte att man ska behöva påminna för att få ett trevligt ord faktiskt...

2008-05-25 @ 17:54:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0