Grilla

Ganska blåsigt i Luleå idag, men solen skiner. Vi ska snart över till grabbarna och grilla. Och imorgon åker jag tillbaka igen. Känns ganska tråkigt egentligen. Men det blir bara tre veckor till med jobb och sen börjar egentligen sommaren för min del.
Har fyllt på med lite norrlänsk energi allafall. Inget är som här... I lördags var vi med Per-Erik till Storforsen i Piteälven. Norden största fors. Har egentligen inte upplevt mer sommar och ljus än då hittills i år. Det var 20 grader varmt men samtidigt dundrade vattnet bredvid och stora isflak flöt iväg. Och där stod jag och luktade på solvarmt trä. Det var som att ligga på en brygga en varm sommardag.

Shit vad poetisk jag är. Men det var så det kändes:)










Kommentarer
mammselen

Härlig bild.... alltså bra beskrivning.

2008-05-05 @ 21:06:50
helena

himla kul for dig att du hittat lycksele i Lulea. Kan bara tanka mig vilken toppenkvall du maste haft! Jag ar i Argentina nu, idag har jag varit ute och ridit. Tror du det var underbart eller!!! Goucho stil...eller vad det heter. Kul som fa! Puss och kram

2008-05-06 @ 00:49:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0