Igår

Det blev ingen springning för mig. Det kom en båtgubbe och skulle fixa båten istället. Jobbet var skiitsegt... var nästan inga kunder... idag blir sista dagen. Jag kommer nog sakna det här jobbet litegranna, trivs faktiskt bra.
Allafall så kom jag hem vid halv tio igårkväll och tog en prommis med Boss. Sen gick jag in och dukade fram kräftor och kollade på en geishas memoarer. Innan filmen hann sluta så blev jag så trött att jag höll på att ramla av stolen så då vare bara att lägga sig. Ska se klart den efter jobbet idag, med våfflor som tillbehör denna gång.
Hejsvejs



Kommentarer
mammselen

Jag tar kräftorna i kväll, jag. Till melodifestivalen, tror jag. Om jag inte somnar...

2008-05-24 @ 15:36:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0