Okej. skratta inte.

Det känns ju lite löjligt det här och svårt är det också att ta bilder på sig själv. Jag fattar inte hur modebloggarna gör.. en del har väl hjälp kanske men min hjälpreda är i Sverige så... Här har vi klänningarna.
Den mörka är en sånhär lite finare klänning med tyll nedtill och tyvärr inga axelband. Det känns ju lite som att den ska trilla av en men jag satte dit ett skärp så då kändes det lite bättre. Priset i butiken är 600 och jag köpte min för ca 170. Frågan är nä jag ska använda den. Fast den är ju fin och man kan ju samla på den :)


Nästa är ungefär samma pris i butik och för mig. Först när jag provade den tyckte jag att det var så mycket tyg, men jag gillar den lite mer nu.

Och sen va det ju de här byxorna. Kate & Helmert, ni har inte sett dem. Vad säger ni... Det är storlek 28 så den passar ju till er också om ni ska låna den. Maria kunde också ha dem


För övrigt köpte jag en annan klänning igår som jag redan bestämt att jag ska lämna tillbaka. Förresten så tror jag att jag har bestämt mig angåede de här klänningarna också, men ni kan ju säga vad i tycker...
Katarina har köpt en fin klänning hon kan ha när hon hämtar posten på Sjulsarvet i sommar. Hon tycker jag kunde ha den svarta till det, men som du ser Kate... tyll och Sjulsarvet hör kanske inte helt ihop?

Kom igen. Tell me the truth.



Kommentarer
Kate

Jag skulle ha behållt båda klänningarna, kanske inte brallsen. Jag kan ju ändå inte ha dem med min lite bredare rumpe.Puss och kram

2008-05-25 @ 14:29:36
Mariami

Jag skulle ha behåll allt, speciellt den blå klänningen och byxorna. Puss och kram!

2008-05-25 @ 15:15:04
mammselen

Den blå klänningen är JÄTTEfin, men om du inte känner dig bekväm i den, så ska du nog ta dig en funderare.

Den andra klänningen är också fin. ALLT är fint på er, ju.

2008-05-25 @ 15:53:00
irene

Jag tycker det var jättefina klänningar, bägge två. Byxorna tyckte jag inte alls var snygga, tyvärr.

2008-05-25 @ 17:53:17
Big

Haha... tack Irene för din brutala ärlighet:) Det uppskattar jag!

2008-05-25 @ 18:58:45
URL: http://biggelito.blogg.se/
helena

jag ser inte sa mycket for skarmen ar lite dalig men allt ser bra ut. Kop alltihop fpr vi ska ha en jaaaattegarderob i sommar!!! Tjohooo :D

2008-05-25 @ 23:40:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0