Orolig och depp

Jag är egentligen inte orolig för något särskilt, men jag känner mig nervös och ofokuserad. Kanske det blir bättre efter en natts sömn. Inatt kunde jag inte alls sova på bussen. Efter jobbet idag la jag mig och solade några timmar, då slumrade jag till lite.
Vädret är helt amazing här och det är grönt och vackert. Ändå så vill jag inte vara här. Nu börjar nedräkningen igen. 3 veckor jobb kvar. 4 veckor tills jag får flytta hem.
Åh.

42503-85842503-85742503-85642503-855

Dum är jag också. Stackars Markus har en tråkig tjej som bara vill bort. Tänk om man kunde göra nåt bra istället. Just nu vill jag bara gömma mig för världen.
Äh, jag behöver väl bara sova och sluta tänka.
Trycka på robot-knappen.



Kommentarer
mammselen

ÅH, vad vackert!

2008-05-07 @ 19:20:18
Mariami

Vilket härligt väder det verkar vara, och fina bilder! Puss och kram!

2008-05-08 @ 12:52:32
irene

Är du/ni i Lycksele, eller rättare sagt i Umeå, den 11:e juni??? Kusinen tar studenten då och vi ska slå på på "stort" och käka middag tillsammans nånstans. Det skulle vara jätteroligt om du/ni kunde komma med.

2008-05-08 @ 20:55:40
Anonym

boss ar glad iaf!
Japp Irene, tank for att vi ar det. Klart man vill vara med nar han tar studenten =)

2008-05-08 @ 22:40:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0