Stress

Känns som jag kommer vara konstant småstressad ända till jag flyttar här ifrån. Å det ska bli så skönt när allt är färdigt och jag sitter och är på väg hem. Hem forever.
Idag ska Markus köra till Sundsvall efter jobbet. Han ska träffa sin familj där. Själv jobbar jag i helgen. Sista rycket på b.young. Gissa om jag kommer hem med mycket kläder imorgon kväll?
Nästa helg är det körresa till Köpenhamn som gäller. Det ser jag fram emot:) Efter det ska jag till Göteborg och kolla ögonen, sen kommer Pappa hit och sen HELENA:)
Jahapp, jag ska ut och springa idag.

Hejhej.








Kommentarer
mammselen

Är han fikasugen och behöver stanna en stund, så är han välkommen. Be honom plinga innan bara... så att jag är hemma.

2008-05-23 @ 17:15:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0