Vi hittade en häst

Hej på er. Här verkar det vara full aktivitet men ingen uppdatering från min sida. Helgen har som sagt tillbringats i Sundsvall hos storasyster. Det var bra, rätt val alltså, jag hade inte hellre vart i Norge...
Idag har vi vart ute och gått i ett naturreservat, det var skönt och jag backade tillbaka våren lite genom att komma uppåt i landet. Allt är fortfarande väldigt ljusgrönt och häggen har inte blommat färdigt än.





Idag åkte vi hem till Falun igen. Jag ville hem till Sjulsarvet och surprisea Pappa. Han visste inte att jag var i Sverige ens. Jag tror han blev överraskad, mitt i middagen. Hoppas han blev lite glad också. Jag skulle ha sovit där inatt men det där stället har liksom inte öppna armar för mina hemkomster längre. Kanske imorgon.

Ikväll var jag och provade på Faluns Friskis och Svettis, det var kul, lite svårt med nytt program, men mest kul. Efteråt cyklade jag förbi maxi och köpte glass men väl hemma orkade jag inte äta den efter mammas fika.
Nu måste jag väl gå och lägga mig antar jag. Gamlingar lägger sig tidigt om kvällarna;)
Gonatt


Kommentarer
Mariami

Men vadå? Fick du inte sov där?

2008-05-19 @ 22:12:05
Vibeke

Så fine bilder fra Drøbak - det ser jo så nydelig ut. Nå får jeg hjemlengsel, - hvordan kan du reise derfra? Men det er klart, å reise til folk man er glad i er alltid lett! Og når er jo ikke vi hjemme heller. Håper du har det fint! Klem Vibeke

2008-05-20 @ 05:47:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0