01.52

Jag är trött, men vi har biltjuvsspaning. Jag hoppas de kommer och allafall gör ett litet inbrott inatt. Okej, det finns inget kvar att stjäla i bilen, men de kan ju alltid roa sig med att slå sönder något som de har börjat göra istället. Fattar inte grejern riktigt.
Idag har vi ätit, fikat, gått på promenad, ätit, vart på kronan och kikat på konstverk av alla dess slag, sett film, ätit godis, skrattat. Jättebra dag:)

Och alla ser vi fram emot helgen! Världens roligaste fest:D

Nu måste jag till fönstret igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0