Äckligt!

Uä, jag har precis bytt kompostpåse, det var det äckligaste på länge. Jag höll på att kräkas flera gånger.
Idag har det inte hänt så himla mycket. Jag startade dagen halv tolv, fast tre timmar innan det satt jag på föreläsning men var halvt död så jag la mig och sov så fort jag kom hem och gjorde en nystart senare.
Sen har jag och Helena suttit på stuk och läst lite och pratat lite.
Nu ska vi snart iväg på träning och eftersom Kejtan har köpt kort nu så blire jag som får vara med någon okänd ikväll. Hoppas hoppas bara att den personen har lite styrka och teknik.

 


I helgen har vi mekarbrudar vart i farten igen:) Fast mest Helena, hon har visat hela turbon och polygripen!


Kommentarer
mammselen

Jasså minsann. Det var äckligt. Om man byter oftare så kanske det inte är så äckligt.

2008-11-12 @ 19:41:12
irene

BRA, kör hårt med polygripen!

2008-11-12 @ 19:46:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0