Allhelgona

Ja det blev ju ingen tur till Lövånger idag och det var tydligen mitt fel. Men vi åkte till Gammelstad istället och letade reda på kyrkogården och minneslunden. Åh, det var jättefint där. En damm i mitten som hade frusit till is, där ställde jag mitt ljus. Boss ställde sitt ljus i utkanten i några buskar. (Det var till Glenn och Kenneth)
Allhelgona är verkligen en fin högtid.

¨



Igår fikade vi som vanligt:) Då var vi sams:) Men vi är sams nu med tror jag för jag har vart och ätit stekt fläsk och bruna bönor hos hon till vänster.

Och jag är sugen på fest men det blev ingen igår. Bara tv och godis. Och ikväll.... blire tv och godis. Och cheesecake, och vindruvor, och passionsfrukt, och glass...

Men imorgon så äre träning igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0