Bilen tillbaka.

Det ringde en arg gubbe till Fredrik idag och klagade på hans parkering... den stod i en annan del av stan. Tyvärr startar den inte.

Pisters har vart på bodybalance ikväll. Vi skrattade. När vi hade ålat runt på golvet en stund hade vi tydligen gjort den jobbiga delena och skulle därmed ta det lite lugnt. Sen var det avslappning. Jag tyckte allt var avslappning. Pressade mig hårt på löpbandet efteråt som kompensation. Kände mig full som en kastrull när jag gick hem. Just nu är jag helt slut i både huvet och kroppen. Jag ska sova nu.



Kommentarer
mammselen

Tjuvar borde ha vett att parkera den tjuvade bilen på samma ställe som de tog den...

:D

2008-11-25 @ 18:55:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0