Borde kanske hjälpa till att städa hemma hos Björn...

... men jag måste städa här hemma också innan min sambo kommer hem. Igår vare fest och den var rolig som vanligt:) Vi gick ändå inte ut, brukar bli avslaget så fort... och kallt som attans ute vare. Men idag är det på gränsen till plus och riktigt tråkväder. Fast det är ju skyltsöndag idag och vi ska nog ut och kika lite på stan. Söndagsfika blire naturligtvis också...




Jonas blev ledsen när vi inte orkade gå ut...
Nej nu måste jag städa...


Kommentarer
irene

Jag förstår att Jonas blev lessen. Det är nåt speciellt med skyltsöndag faktiskt. Fast det förstår inte alla, speciellt inte de som vuxit upp söderut...

2008-11-30 @ 19:03:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0