Gäsp.

Håhåjaja. Jag och Helena ligger skavfötters i soffan under två filtar och ser på tv. Vi har röjt upp i lägenheten, nu återstår det bara att torka golvet. Festen igår var rätt skoj, som vanligt ungefär, extra kul var ju att Kates klasspolare joinade oss:)
Vi var på kåren men där var ju rätt skittråkigt. Men himlen var vackert grön på vägen hem. Årets första norrsken...
Sen blev jag dumpad. Igen, och nu är jag bara så himla less på allt pisspreik.

Näe, vi borde ju plugga lite och ikväll ska vi träna igen. Frågade precis Helena om vi skulle skita i det men hon tittade på mig som om jag vore dum i huvet:) Jaja... Söndagsfika blire sen allafall.
Åh. Jag vill till solen.



Kommentarer
mammselen

Livet är inte lätt alla gånger...

2008-11-16 @ 16:06:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0