Halv ett och nästan mörkt!?

Igår var det nio minusgrader och snö här. Boss var överlycklig:) Det var Helena också men jag bara frös jag. Idag börjar allt smälta bort nu och det är nästan mörkt ute. Klockan är halv ett. Tråkigt väder.
Jag har vart på en socialrättföreläsning om sekretess och sånt. Det var ganska kul. Nu ska jag försöka knåpa lite med historian som är ganska knepig.

Men jag sitter mest och är arg för jag har läst Irenes blogg och jag har läst den här artikeln http://www.folkbladet.nu/?p=125997 och man blir så trött! De styrande politikerna i Lycksele måste vara de mest inkompetenta i hela landet, helt slut i huvet. Byt byt byt till något annat än sossarna...


Kan din pappa göra det bättre Jeppe Körsbär?!

Jag behöver fler stolar till lägenheten till festen i helgen. Sen borde jag informera min sambo om att jag ska ha fest också. Sen borde jag faktiskt sätta igång och plugga. Nu.




Kommentarer
mammselen

Samma här. Mörkt alltså.

2008-11-14 @ 21:53:16
Jesper

Jag har ingen aning, men för att vara partisk så måste jag nog säga ja. Fast jag tycker kommunpolitik är en enda soppa och har ingen lust att gå in djupare på det. Men blir det en demonstration om nedläggningen kan du lita på att jag är med, för jag tycker tanterna och farbröderna i Örträsk har det bra där dom är.

2008-11-15 @ 01:30:22
mammselen

Det är bra, Jesper. Du är en klok människa som tänker själv.

Sedan tycker jag att politikerna ska stå för sina egna beslut... blanda inte in anhöriga i den saken, Bridget.....

puss och kram

2008-11-15 @ 09:17:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0