Helena tvättar, Kate sitter på skolan...

Jag sitter hemma. Men ska fixa till mig snart och joina Kejtan på skolan. I veckan börjar jag två nya kurser, Svensk och nordisk historia och socialrätt. Jag har verkligen börjat gilla juridiken, så jag ser fram emot socialrätten...
Träning igår, träning idag, det ska bli kul! Jag måste få tillbaka motivationen lite, förra veckan blev det bara tre pass. Inte vårt fel i och för sig att cirkelgympan var inställd. Men däremot känns boxpassen lite slöa nu för tiden. Kan ju kanske bero på att man är rätt bra tränad och inte sliter lika mycket.

Helena, pannkakor och osociala datorer.


Kommentarer
irene

shit, så där får ni INTE göra hemma hos mig!!!

2008-11-03 @ 18:26:22
mammselen

Inte hos mig heller!

2008-11-03 @ 20:54:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0