Hemma från söndagsfikat hos Heggbart.

It was lovely. Våfflor med sylter av olika slag. Mmm.

Det blev ingen träning, hör och häpna! Vi fuskade idag! Känns som jag skolkat eller något, Men bara det inte blir någon vana så tyckte vi det kändes okej. Vi tog en långpromenad i den bitande kylan istället. Härligt faktiskt.

Nästkommande vecka ska väl mest tillbringas i skolan. I skolan och på stil hoppas jag. Det blir en Big-vecka där jag bara ska göra sånt som är bra för mig. Bra för mig och pisters. Det är ju bara ett fåtal människor som man verkligen kan lita på till hundra procent och jag ser inte något fel i att ibland bara fokusera på dem och mig själv. Vem orkar ta hela världen i sin famn?

Till helgen åker vi nog till Umeå. Ska ta det extremt lugnt.

Jag tror att jag mår ganska bra. Ja, man blir väl det till slut. Van.



Fula men glada:)



Kommentarer
Jesper

Snacka om att du fuskat i helgen.. :(

2008-11-17 @ 12:26:35
Anonym

Rara och söta

2008-11-17 @ 17:56:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0