I did it

Japp, jag körde poweryoga imorse. Det var inte så mycket power i det, mest i att stiga upp ur sängen halv sju. Jag får se om det blir fler gånger. Tills dess blir det lite hårdare pass som box ikväll tex. Sanningen är ju den att jag börjar känna mig lite omotiverad. Men får försöka skita i det och köra på som vanligt. Snart kan man börja variera med skidåkning. Bye bye löpband:)

Idag ska jag skriva färdigt två av sex frågor i historia som ska lämnas in senast 10:e december. Jiii...


Kommentarer
mams

Heja!

2008-11-26 @ 18:09:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0