Inga sostifikerade fester allafall.



Äre fest så äre. Vi misslyckades dock med uppdraget världens tråkigaste fest.

Ikväll har jag och Helmert tränat box. Bra pass, känner mig en smula trött faktiskt. Imorgon råkade vi glömma att boka in oss men står som reserver allafall, får vi inte plats blire gym och löpband.
Vi avslutade helgen med donken. Ett tips, på söndagkvällar klockan nio äre ganska folktomt där:)
Imorgon ska jag handla och börja vara lite nyttigare. Och jag ska till skolan och fokusera på det. Dags att bli lite diciplinerad. Och självständig.

GOnatt.


Kommentarer
Kate

Yääää!!! Inte en klack i golvet så långt ögat når! =)

2008-11-10 @ 12:24:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0