Insnöad på snö och snöstorm ute också.

När staden snöat över, och gården blivit vit
Då vet du att jag drömmer, jag drömmer dig hit
När allt snöat över, och gården blivit kall
Då vet du att jag drömmer
För det är snö, det är som moln överallt

Okej. Litet missförstånd men tillräckligt för att jag inte kunnat sova inatt. Fyra timmars sömn blev det och nu är jag nog ganska trött, fråga mig inte hur jag ska lyckas hålla mig vaken under historian senare idag.

Vilken reaktion Big! Jag är chockad över mig själv!!

Då vet du att jag finns, att jag finns kvar hos dig
Trots att jag alltid springer, är jag där du hör mig
Om du inte hör mig, om du inte gör
Så ska jag sjunga för dig, precis så du hör

Jag, jag älskar dig
Så högt så du hör
Om det är så

Men jag är lugn nu.

Inatt blev förresten Freddans bil stulen. Alltså den lilla blå sportbilen som vi haft i helgen. Det var väl egentligen inte oväntat, det har vart inbrott i den typ 5-6 gånger redan i höst. Helt sjukt vilka elaka egoistiska människor det finns.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0