Känner mig som en viss Boss

Åhejåhå, så har man då tränat i två timmar. Jag har faktiskt lite ont i höfterna eller nåt. Började med en timmes boxpass och sen drygt 8 kilometer på löpbandet samtidigt som vi såg Grey´s. Jag önskar att jag kunde köra sånna här pass varenda dag men det är ju så himla tråkigt så det skulle aldrig funka. Boxpasset var okej förresten, jag fick köra med ledaren med lite styrkeövningar mellan varven. Imorgon ska vi få ett gymprogram. Jä.

Om en månad åker jag hem till Falun i en hel månad. Konstigt. Jag kommer att missa en tenta också. Förhoppningsvis kan jag allafall göra en av dem där nere. Utomlands till solen vill jag också. Men det får man ju verkligen se hur det blir med den saken!



Helmert har lagt över alla sina bilder från sommaren och hösten på min dator. Nice.
Här är vi på kulturhuset och ser på konst. Not my piece of PIE! (nöjd nu?)

Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0