Man får inte glömma!

Haha, man skulle vart där, som vi brukar säga... Har nyss kommit från en historialektion, fast han var inte där han som brukar slänga upp pekfingret i luften och avbryta läraren med sitt "Man får inte heller glömma att bla bla bla...."
Jag har mest fått veta om hur vi förlorade Finland idag. Vartenda litet drag. Känns som om man skulle kunna fylla upp timmarna med något mer lite mer översiktligt, men det där är ju tydligen prick 200 år sedan nu så han tyckte vi skulle veta lite om det.

Nu ska jag läsa på lite inför seminariet i socialrätt imorgon sen måste jag hem till den ensamma hunden.



Kommentarer
Mammselen

Men det är viktigt att känna till Finland också, juh!

:D

2008-11-17 @ 18:46:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0