minus 8.

Shiit vad kallt det var imorse när jag var ute med Boss. Jag måste verkligen snart köpa en vinterjacka, en riktigt varm sådan. Köpte en för en vecka sen och använde den hela helgen, men insåg att jag inte gillade den helt så jag lämnade tillbaka den.
Jag har vart på min första historieföreläsning nu på morgonen. Ganska intressant. Vi var väl en sådär sju-åtta stycken där, varav större delen var riktigt supergeeks. Haha, på rasten satt de och diskuterade världspolitik, vilka som var diktatorer och inte. Jeje, intressant typ av människor. Jag skulle också vilja vara sådär insatt och supersmart.

Men det är inte så illa att vara mig heller. Inte idag allafall. Helgen kommer att bli supersocial med världens tråkigaste fest och fötterna på golvet :) Kan inte bli annat än skoj.



Här har vi Kate som sitter och skriver på sitt arbete. She´s soooo happy!

Nu tror jag att jag ska sova lite, och sen läsa lite. Hejhej.


Kommentarer
mammselen

Supergeeks?

2008-11-06 @ 17:45:23
big

supernördar

2008-11-06 @ 17:48:47
Kate

Jag är minsann ganska snygg som mörkhårig jag!

2008-11-06 @ 19:34:15
mammselen

Inte döma...

Du är alltid snygg. Och du med. och du med. Och du med. Och du med.

2008-11-06 @ 20:03:27
irene

Va, jag också?

2008-11-06 @ 22:31:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0