Osloresa!

Jag köpte precis en resa till Oslot den 15:e december. Vet inte riktigt hur schemat ser ut då och om jag kan åka egentligen. Jag tror det, men det bästa var liksom priset. 144 spänn, liggvagn! Jag fick bara lov att slå till. Det är ju inte hela världen om jag råkar få förhinder. Tyvärr tar hela resan 22 timmar och det är ju sådär kul... men jag kan plugga!

Vi sitter på stuk nu och fikar. Jag har vart här i snart tre timmar. Så äre när man inte har nåt att göra. Fika i timtal...
Men imorgon börjar skolan igen:)



Kommentarer
mammselen

Väldigt bra pris, måste jag säga.

Hoppas att du har hunnit med dina tentor då,då.

2008-11-03 @ 21:49:48
Linda-Gotland

Ååh vad roligt Birgitta! Då hoppas jag att vi kan ses!! :) Kram kram på di!

2008-11-03 @ 22:59:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0