Passiv rökning på arebtsplatsen.

Sitter på föreläsning i socialrätt och kom in på frågan om vilken lag som står över vilken angående passiv rökning på arbetsplatsen. Arbetsmiljölagen eller socialtjänstlagen som säger att man ska ha respekt för brukaren typ. Jag hade för mig att jag läst en artikel om det i Kommunal där arbetstagaren helt enkelt fick stå ut med rökningen. Jag tycker det är lite dåligt jag, endel får ju till och med hålla i cigaretten.
Irene?



Boss och Vilja ger sig aldrig. Jag får sära på dem för att de ska sluta. Boss blir helt slut. Men kul äre:)




Kallt men ingen snö än...

Ikväll blir det "after work" på Mikes och sen måste jag och Helena ta Rasmus till veterinären klockan sex för att han kräks så mycket, och kräktes blod här om dagen. Efter det så blire världens tråkigaste fest. Yä!


Kommentarer
mammselen

Man måste inte gå på alla fester. Särskilt inte de tråkiga.

2008-11-07 @ 18:00:27
big

De tråkigaste är oftast de roligaste!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-07 @ 22:42:55
irene

Jo, om man tänker på vad man själv kanske skulle vilja om man själv behövde hjälp med det mesta...

2008-11-07 @ 23:36:13
mammselen

Hur gick det med katten? Rasmus..

2008-11-08 @ 20:45:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0