Umeå!

Då sitter jag hemma hos Emma i Umeå då:) Jag och Kate har kört och det var inte så himla kul. Halt och snöigt. Men fram kom vi, tack och lov för det.
 Idag har jag stressat mellan klockan sju och ett. Seminarium, städa, packa, lämna Boss till Jonas, träna, duscha äta och slutligen köra i racerfart till stan så Helena skulle hinna hämta ut sina skor.
Sen fick Kejtan köra och jag somnade.
Vad jag ska göra i den här stan är inte helt klart. Hämta nå grejer som är mina, gå på stan. Slappa och plugga kanske.

Trevlig helg!



Kommentarer
irene

Du kan gå på filmpremiär och kolla att lilkusinen sköter sig. Eller i alla fall att hon kommit fram ordentligt...

2008-11-21 @ 19:11:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0