Zzzzekretesslagen...

Eftersom jag haft svårt att somna två kvällar i rad så hade jag bestämt att jag inte skulle sova något på dagen idag, så jag kämpade på och försökte plugga fast jag var skittrött. Sen skulle jag bara vila lite sittandes, tänkte att man ju inte kan somna sittandes, men jag somnade med huvudet i sekretesslagen. Jag och Helena har extremt intressant litteratur kan man säga.

Dagen har vart piss. Innerst inne vet jag ju att jag är bra och jag är tacksam för allt som är bra. Fast alla dagar är inte bra dagar och man kan väl inte vara positiv jämt? Allafall så räddade jag dagen från att bli helt värdelös genom att träna box en timme och sen springa 9 km. Imorgon kommer jag att ha ont i höften. Börjar bli gammal...



Kommentarer
mammselen

Att läsa lagar och förordningar är alldeles säkert ett bra sömnmedel. Kanske jag ska testa det...

2008-11-20 @ 08:43:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0