Att vända dagen till något bra.

Dagen började skit. Jag var sur redan när jag vaknade. Gick och försökte plugga lite men hittade ingen motivation. Hälsade på Katarinas vardagsrumsmatta.

Men sen gjorde jag världens godaste levergryta, världens bästa och smalaste Glenn åt några mini-bitar rå lever (inte vet jag om det är särskilt bra, men jag var bara glad att han åt), gick ut med världens bästa hund, och hoppade i världens skönaste bad när jag kom hem. Badade badkar ganska länge och nu ska jag klä på mig och sen bär det av till någon av Kates klasskompisar för fotbollstittande. Fotboll... not my PIECE OF CAKE men jag vill inte få tillfälle att deppa så det är bra att komma ut.

Varje stund, var minut, var sekund
Samma konstiga beslut
Det blir fel, slår bakut, allt går snett
men det tar aldrig riktigt slut

Men nu så.

Hejs


Kommentarer
helena

CUP OF TEA!

2008-10-11 @ 19:51:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0