Dags att få Glenneth i jorden!

Nu ska vi snart till Lycksele och begrava Glenn på något fint litet ställe. Skönt. Det blir jag, Helena och Freddan, very nice av han att köra oss fram och tillbaka:) Men han får träffa sin mamma alla fall och det är ju aldrig dumt att få träffa sin mamma! Men allafall så vare jag och Helena som fixade vinterdäcken igår, shit vilkar mekarbrudar vi är alltså:P Hehe, vi hoppas hjulen sitter som de ska nu!
Vi var och käkade tacotallrik igår också. Kate ville väldigt gärna vara med på bild;)


Björn rörde sig lite för fort..

Klart! Helena lyckades till och med få fram lite blod.

Trevlig helg!


Kommentarer
irene

Snyggt, så ska ett fälgkors dras.

2008-10-25 @ 20:41:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0