En bättre dag:)

Jag tror jag snart blir galen av alla känslor. Igår kväll var jobbig och jag låg på golvet hemma hos mamma och trodde jag skulle dö. Men ett par timmar senare låg jag nedbäddad i kökssoffan hemma hos pappa och fnissade för mig själv i mörkret.
Säter nästa?

Imorse väckte Pappsen mig kvart i sju för vi skulle ut på älgjakt. Det har vart riktigt grått och trist väder här idag och det var ganska trist ute i skogen också. Ingen älg i sikte, inget upptag. Men jag gick med hundföraren så jag kan nästan räkna jakten som veckans första träningspass, som jag snubblade omkring i skogen.



Kom hem och det var 17 grader i huset så det var bara att sätta igång att elda. Sen tog jag mig igenom associationsrätten och gick sen ner till Mamma. Nu sitter jag här:) Vi har vart nere på ica och hämtat min nya kamera:) Så nu blire fler bilder på bloggen. Ska försöka fota något roligare i mitt liv än när jag ligger på golvet och gråter:)

Imorgon åker jag tillbaka till Luleå, skoj:)


Kommentarer
mammselen

Hoppsan... det märkte jag aldrig. Att hon trodde att hon skulle dö...

Det var nog inte så farligt :)

2008-10-20 @ 21:48:03
mams igen

Idag har hon i alla fall varit glad. Hela tiden.

2008-10-20 @ 21:48:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0