Fiffigt...

Började morgonen med att försöka tvångsmata Glenn. Hade blandat medicinen i maten och han ville inte alls ha. Det slutade med att jag smetade det sista på tassarna så att han skulle gå och tvätta sig sen och på så sätt få i sig det. Men allafall så var vi på stan idag och jag gick på apoteket och hittade en jättebra ge-din-envisa-katt-medicin-grej! Och den funkade skitbra, Glenn märkte inte ens att han råkade svälja ner tabletten. Good shit:)

Jag vet inte hur arbetsintevjun gick, och det spelar heller inte så jättestor roll. Visst är det bra om jag får ett extrajobb, men jag klarar mig ju utan. Men det hade tydligen varit ca 200 sökande (!) och hon skulle kalla mellan fem och tio på intervju, så redan där får man väl nästan vara nöjd;)

Jag och pisters har ätit kräftor ikväll. Det var väldigt gott. Veckans fjärde träningspass har avklarats idag också.
Annars är allt som vanligt. Jag är lika hopplös som jag brukar:(

God helg!


Kommentarer
Jesper

Du är inte hopplös. du är bäst..

2008-10-11 @ 00:48:17
mammselen

Vaddå hopplös? Du är inte hopplös. Inte alls!

2008-10-11 @ 08:29:13
mammselen igen

Schitbra att få komma på intervju bland så många sökande. Riktigt scitbra. Du kan vara inte bara nästan nöjd, utan helt nöjd.

2008-10-11 @ 17:59:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0