FREDAG!

Äntligen! Visserligen har jag inte gjort något vettigt sen tentan... kunnat sova länge på morgonen, slappa, fika, blablabla... Men hur som helst är det alltid bättre med helg, för då är alla lediga och man kan ligga i Fredriks säng hela dagen och slappa om man så vill. Men vi ska nog göra endel annat i helgen också. Först och främst är det fest ikväll. Hur det nu blir har jag ingen aning om för Helena får inget gästleg på kåren och orka dra in till stan?! Och klä ut sig? Inte riktigt min grej...
Sen funderar vi på att dra till Lövånger på lördagen och tända ljus på mormor och morfars grav, fast om det blir dåligt väglag blire nog inte av. Snö ja? Vart är den? Hemma i Falun har de en decimeter redan, vi har inget! Men en massa kalla minusgrader dock. Brr...

Helgen kommer att bli toppen allafall. Vi kör på det. Nu ska jag duscha hunden och sen träna.

Ciao!



Kommentarer
Kate

Det ska ju bli sol hela lördagen i hela norrland ju!! Lugna pucks

2008-10-31 @ 09:48:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0