Glenn till röntgen

Idag när jag ringde, var Glenneth redan mycket piggare och har haft dropp ända sen igår. Så idag ska de söva ner honom och röntga tänderna på han. Bara att hoppas att han klarar det fint.
Jag är glad idag:) Jag är glad att det går bättre för Glenn, för att det är fint väder, för att jag har världens bästa lillasystrar här och för att vi ska fika klockan tre. Jag är glad att jag ska till Falun ikväll, jag är glad för att jag är jag:)

Klockan tre ska jag också ringa djursjukhuset igen och höra hur det har gått. Förhoppningsvis är jag fortfarande glad efter det.

Have fun!


Kommentarer
Jesper

Jag håller tummar och tår.

2008-10-15 @ 12:05:02
irene

Klockan är över 3 nu. Hur mår han?

2008-10-15 @ 15:41:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0