idag då?

Jag har vart på mina två sista föreläsningar i juridiken! Jag höll på att somna på den andra, men jag kämpade tappert emot. Har nämligen inte kurslitteraturen på de sista avsnitten. Åker till Falun på onsdag för att plugga och finna ron och mig själv och sånt;) Sen kommer jag att skriva min livs första tenta men det vill jag inte tänka på så jag slutar här med juridiksnacket.

Kollar upp vad jag ska läsa nästa termin. Ett ämne är stensäkert (om jag kommer in) och det är coaching!
Kursen avser att ge grundläggande kunskaper om coaching med fokus på psykologiska aspekter och personlig utveckling.
Shitmajbritt vad spännande det låter!
Sen ska jag komma på något mer också, men vet inte riktigt vad än.

Jag och Kejtan har vart ute och sprungit idag. Schitjobbigt, schitbra. Jag belönade mig själv med sushi:)

Godnatt


Kommentarer
irene

jo, det skulle jag vilja läsa också

2008-10-10 @ 23:53:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0