Ingen ro på bilioteket

Sitter vid en dator på bibblan i Falun och försöker plugga. Har som tappat hoppet en smula, det känns krångligt med den här juridiken helt plötsligt. Jag som trodde jag hade fattat galoppen.
Jag får ingen ro i huvudet heller. Varför tog jag inte Glenn till veterinären tidigare, han måste ha gått och haft ont jättelänge. Och jag fattade ingenting. Alltför upptagen med mitt eget liv, mina egna känslor som gick på högvarv.
Tänker jag inte på Glenn är det annat skit att vrida och vända på hundra gånger om i hjärnan.

Nu ska jag allafall snart träffa Jonas för en lunch och helt säkert ett givande samtal.
Beställt klipptid har jag gjort också.

Imorgon ska jag prova att plugga i Sjulsarvets tysta vrå istället. Inget internet, inga bilar, inga människor.

Ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0