Lite bättre med mammakärlek och godis

Tack allihopa som brytt er om lilla Glenn. Förhoppningsvis har han det fint i himlen med sur-Kenneth som kompis:) Boss verkar sakna någon hemma i Luleå hälsar Helena idag, jag vet inte om det är Glenn eller mig han saknar. Men om jag känner mig rätt så blir han inte utan kattkompis särskilt länge. Kikar redan lite smått, Per-erik har tydligen ett namn klart också, men det får jag inte veta än.
Som vanligt känns det inte som att man kommer hitta någon som Glenn, men det brukar ofta bli himla bra ändå. Mycket kärlek så blir det fina djur.
 
Jag och Jonas var och åt på kopparhatten idag. Himla gott faktiskt, sen tog vi en promenad och satt och kikade på änder i höstsolen. Efter det mötte jag upp Mamma och vi tog några rundor i stan, jag hittade ett par längdskidor som jag förmodligen ska köpa imorgon:)

Allt känns aningens bättre just nu och det är skönt. Jag har laddat med godis och naturgodis och tänkte se idol nu.

Trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0