Men tack för det Gud. Snällt. Sabba tentan också när du ändå är igång.

Har haft en skitdag idag. Igen. Efter att jag legat på golvet i mitt rum ett tag så beslutade jag mig för att dra ut och springa lite för att få lite ro. Men det blev inte så långt eftersom att jag i skogen halkade på nå löv och stukade foten. Då var jag ynklig, haltandes, ledsen, ont. BITTER.
Det var bara att vända hem igen. Jag tänker träna imorgon ändå i ren protest. Kanske inte kan springa så mycket, men jag kan köra styrkan allafall.
Jag fattar inte hur det blev så här, jag fattar inte hur jag ska bryta det och jag fattar inte ens vad det är jag tänker på längre. Jippi.



Ikväll blir det nog film hos nån. Fika kanske.



Kommentarer
mammselen

Lugn och fin nu....

Ta det lugnt med springandet ett tag. När det känns bättre så kan du börja på löpbandet. INTE i skogen, denär som gjord för att stuka sig i nu. På alla löv, halkiga rötter och mossiga stenar.

Du kan köra annan träning.

Sanna, hon kan inte träna löpning heller. Om nu det är någon tröst.



Jag håller tummarna för att tentan ska gå bra. Det tror jag att den gör.

2008-10-23 @ 20:01:48
irene

Jag har fått hem två hyrfilmer alldeles gratis idag. Det kanske passar i helgen:)

2008-10-23 @ 21:41:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0