mina sötisar.

Nyss hemkommen från kåren. Åh, det är så tråkigt att gå ut. Förfesterna är alltid tio gånger roligare.
 Boss ligger och snarkar och Glenn ligger i mitt knä. Han ska till veterinären till veckan. Anledningen är att håller på att tyna bort och äter väldigt dåligt. Han kan gå fram till maten och lukta på den. Tar kanske en bit, stirrar framför sig och tar kanske en bit till. Och han har jag inte försäkrat. Typiskt.
Igår hade vi singstarfest hos Hägge. Oj vad vi sjöng:) Tyvärr hade jag ont i huvet men vi var allafall ut på en hårdrocksklubb och slutade på max. Där satt vi länge och väntade på resten av gänget. Men det var kul ändå och vi fick skratta mycket:)
Idag har vi snurrat runt med Johans bil, legat och sovit, ätit pizza och fikat. Härlig dag.

MEN FRUSTRERAD!

godnatt.



Kommentarer
mammselen

Stackars dig. Eller ,jag menar, stackars Glenn. Han kanske längtar efter mig...

2008-10-05 @ 09:03:45
Mariami

Stackars Glenn. Hoppas han kryar på sig snart! Puss och kram!

2008-10-05 @ 19:21:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0