Piuh

Jag är trött. Men än är ju dagen inte slut och det är bra det:) Kvällar är bäst och roligast!
Jag har hunnit med stan idag tack vare att jag tog fel på tiden imorse. Kom in i föreläsningssalen och kände inte igen en enda person. Så jag frågar hon bredvid om det verkligen var juridik. Nä, företagsekonomi. Shit, det skulle jag aldrig läsa. Tror jag. Det var ju typ det tråkigaste man kunde hålla på med på gymnasiet. Aja, åkte ner på stan som sagt och fixade. Sen hem till två föreläsningar, Helena höll mig sällskap på den första. Associationsrätt. Ganska tråkigt, men läraren är bra, han är tydligen utsedd till skolans bästa. Sen vare skadeståndsrätt och då höll jag på att somna. Men det är en bra lärare även där så jag fick med mig endel allafall.

Jag pladdrar om så mycket ointressant nu för tiden;)

Snart ska jag ut och gå med the pisters. Sen ska jag träffa Freddan. Och kanske man får träffa Jonas med håret om man har tur:)

Hejsvejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0