Skog och glad hund

Vaknade nio. Boss var inte nöjd när jag låg i sängen med datorn i en timme. Men sen kom vi oss minsann ut i skogen. Det är så mycket löptikar i krokarna just nu så han är helt hispig om vi går på den vanliga ställena.
Nu ska jag läsa i lagboken med Helmert. Hon är snäll hon:)


Så här mycket snö är det i Kuleå just nu.

JAG SKA KÖPA NY KAMERA. Bloggen är inte lika kul utan bilder...

Kate ska baka en schiiiiitgod kladdkaka ikväll! Hon är snäll hon.

Puss med kram

Ps. Jag skojade, det är inge snö alls här.


Kommentarer
Jeppe

Din skojare där..

2008-10-12 @ 14:07:38
mammselen

Trodde du att vi gick på det?

2008-10-12 @ 14:13:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0