Sluta eller börja?

Idag vaknade jag med huvudvärk, har ätit mitt livs första treo. Jag tror den var bra för nu äre ganska lugnt. Vi ska ju träna box ikväll och jag ska inte sparka så mycket med vänsterfoten. Det glömde jag i måndags så den är inte bra än.

Jag och Helena har sprungit runt på stan i olika ärenden. Äntligen hittade jag något fint att ha på mig på fredag. Då blire fest, åh vad kul:) Och det är ingen halloweenutstyrsel om nån nu tror det. Allhelgonahelgen är till för att hedra minnet av de döda. Men jag tror de döda tycker det är kul om jag har kul också:) Så fest på fredag och kyrkogården på lördag blire nog.

Annars ikväll ska jag se Greys och sen ska jag ha ett intressant samtal. Very.





Sensommar på Sjulsarvet.


Kommentarer
irene

ok, det tycker de antagligen. Det är nog de som vill minnas i lugn och ro som retar upp sig. Så ni behöver väl inte ha festen på kyrkogården i alla fall?

2008-10-29 @ 21:09:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0