Ted och jag igen:)

Jag sitter och lyssnar på mammas skivor, Ted just nu, han är så himla bra:) Ska låna med några skivor hem nu när jag tar med mig stereon.
Jag har pluggat och sprungit på stan idag på jakt efter nå fina kläder. Ingenting hittade jag, men jag hämtade ut skidorna allafall. Pappa håller på att fixa med dem nu.
Han kom förresten hem och var stolt som en tupp efter att han skjutit en tjur idag på älgjakten:)



            

Åh, jag börjar bli nervös för att resa nu... kan inte slappna av. Ska kolla in kattunge-utbudet nu. Förresten drömde jag att Glenn hade börjat leva igen inatt. Jag var jätteglad!



Kommentarer
mams

Fin i håret har hon också blivit idag. Nyklippt!

2008-10-21 @ 17:23:58
johan

Jaha!! å vems bok är det där då.. va va va ?

2008-10-22 @ 00:08:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0