Det är något fel med oss

Shit vad dåligt det går för vårt lag.
Natten har bara vart jobbig, det visste Glenn och Boss för de skulle bägge två trängas med mig i min 80-säng. Kärlek får man visst vare sig man vill eller inte av de två.
Vaknade före väckarklockan och gick till dagmatte Helena med Boss, sen satt jag och grina i hennes svarta sörjesoffa. När jag sen kom hem efter första föreläsningen satt Kate och grina i den svarta sörjesoffan. Kate funderade på att ringa Mamma men kom på att hon inte skulle störa henne på jobbet, dessutom hade jag stört henne efter lovlig tid kvällen innan. Hon blir snart överbelastad.
Kom hem efter föreläsning nummer två och satt mig i soffan igen.

Men det blir snart bättre, det blir det, det blir det!!


men mitt hjärta har också en kris.



Kommentarer
Mariami

Ni verkar ha det ganska tufft just nu, tur att ni har varandra!! Men se till att ni inte drar ner varandra i deppträsket... Puss och kram!

2008-09-12 @ 13:34:33
mams

Vilket struntprat!

"Inte störa henne på jobbet" och "stört henne efter lovlig tid".

Ni stör aldrig! Ni ska ringa när ni behöver! Punkt!.

2008-09-12 @ 16:33:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0