Gift dig med fel kille. Det finns inga misstag.

Jag har sett filmen nu. Den var dålig. Jag väntade på att hon skulle dö någon gång. Summa summarum: Det finns inga misstag, det är okej att gifta sig med fel kille. Shit. Äre något jag inte ska göra är det att gifta mig med fel kille. Det är ju sånt som kallas mardrömmar. Ångest.

Annars gåre nog ganska bra. Jag har fått ett gott råd idag. Eller det får jag ju här och där. Och det är snart dags att rusta sig mentalt. Heja heja. Gud vill verkligen att jag ska lära mig just det här. Jag vill inte, men det är väl inte meningen att man ska kunna smita från livets hårda skola. Känns som jag redan gjort det en gång.
Skolkat.

God natt.


Kommentarer
Jesper

du klarar det mesta big!

2008-10-01 @ 13:14:19
mammselen

Jesper har rätt!

2008-10-01 @ 19:26:38
Emma

ALLT, skulle jag vilja säga.... om man bara vill...!

2008-10-02 @ 21:45:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0