Haha, nu var du rolig va Kenneth

Idag har jag, Helena, Björn och Jonas suttit på stuk och fikat och kom in en diskussion om djurkommunikation, healing, livet efter döden, meningen med livet.... blabla.. A vad tusan, det är svårt att återberätta det Björn sa, man skulle vart där som vi säger. Det var längesen jag skrattade så mycket. Jag blev helt slut i magmusklerna.

Nu är det ju ingen mer än jag och de som var där som fattar... Äh. Det är min blogg och jag skriver ju vad jag vill,

Jag har pluggat idag. Duktiga jag. Nu ska jag baka jordgubbspaj och koka lingonsylt. Ikväll blir det nämligen filmkväll hemma hos mig. Evening ska vi se. Det är nog ett sorgligt drama. Härligt.

Ciaoooo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0